"Alles wat aandacht
krijgt groeit"
ArkDMC is in 2008 opgericht door Daniëlle van der Ark. Voordat zij haar eigen bedrijf begon heeft ze ruim 10 jaar ervaring opgedaan op het gebied van marketing en CRM bij grote en internationale bedrijven waaronder BMW Group Nederland (10 jaar), de overheid en KPN.
"Alles wat aandacht krijgt, groeit". Wij geloven dat dit principe zeker ook geldt voor de relatie die een bedrijf heeft met haar klanten. Door je te verdiepen in je klant, te laten zien dat je oprechte interesse toont in hem of haar, versterkt de bedrijf-klantrelatie. Een klant krijgt een positievere beleving en zal daardoor eerder geneigd zijn bij uw bedrijf terug te komen of u zelfs aan te bevelen.
Uiteraard geldt hetzelfde voor de medewerkers in een organisatie. Aandacht voor hun persoonlijke rol in het klantcommunicatieproces zorgt voor meer besef van het effect van het eigen gedrag in de gehele klantbeleving. Van receptie tot directie. Met als resultaat meer klantinzicht, effectievere klantcommunicatie met als resultaat meer rendement. Dit is waar CRM over gaat. CRM moet kortgezegd in het DNA van een organisatie zitten en is dus niet alleen voor grote ondernemingen, maar voor alle.
Door samen met u aandacht en vorm te geven aan uw klantstrategie, de communicatie met uw klanten en de middelen die daarbij worden ingezet. Van strategie tot praktische uitvoering. Van marketingtools tot het gebruik van uw CRM systeem, klantprocessen en training. Wij zorgen ervoor dat u effectief en op een persoonlijk manier kunt communiceren met uw klanten, waardoor ze uw ambassadeurs worden.
Kortom, wij gaan samen met u aan de slag met hart voor uw klant!