"Aandacht is de sleutel
naar het hart van uw klant"
CRM geeft al snel de associatie met grote ondernemingen, ingewikkelde projecten die vooral veel tijd en geld kosten. Jammer, want CRM staat voor Customer Relationship Management. Met andere woorden: Klant Relatie Beheer, niets meer en niets minder.
Juist ook voor kleinere organisaties is dit zo belangrijk en kan er met kleine stappen vaak al veel worden bereikt. Mits het maar begint met een volledige committment. Want we kunnen nog zo'n mooi CRM systeem implementeren of een klantstrategie uitwerken, het valt of staat bij het uitvoeren ervan door het héle bedrijf, van directie tot receptie.
CRM is meer dan het vastleggen van klantgegevens en bezoekrapporten in een systeem. Het klantsysteem helpt u bij het uitvoeren van uw CRM beleid. Echter CRM heeft voor alles te maken visie, strategie en met houding en gedrag van medewerkers naar klanten toe, maar ook binnen uw organisatie.
CRM gaat over vragen als:
Wij helpen u graag met uw CRM beleid. Dat kan variëren van het beter benutten van uw klantsysteem en klantdata, tot het samen bepalen van een klantstrategie, zoeken naar het meest geschikte CRM systeem en de implementatie daarvan.
Wij zorgen ervoor dat uw organisatie niet klantgericht, maar klantgedreven zorgt voor een optimale klantbeleving, want dat levert geen tevreden klanten op, maar ambassadeurs. Die uw bedrijf bovenaan het lijstje hebben staan als ze aan uw product of dienst denken, en niet uw concurrent. Pas dan zit CRM in het DNA van uw bedrijf. En daar gaan we voor!
Neem contact met ons op voor een vrijblijvende kennismaking, want bedrijven klantgedreven maken zit immers in óns DNA.